• שאלות נפוצות
• פורומי האגודה
• קישורים
• אתר פרס גפן
• עדכוני הוועד והאספה
• העדכון החודשי (דואל)
• צוות האתר
• RSS
• דרושים
חיפוש באתר:
חיפוש מתקדם
פעילויות האגודה
• המימד העשירי - כתב עת
• כנסים ומפגשים
• פרס גפן
• תחרויות כתיבה ויצירה
• הפצת סיפורת עברית
• תרומות ספרים
• מבצעים והנחות לחברים
• מועדון הקריאה
• סדנאות כתיבה
• אייקון 2010
|
|
דרושים - פסטיבל אייקון
חדשות האגודה / המערכת
יום שלישי, 27/05/2008, שעה 23:44
לפסטיבל אייקון דרושים מתנדבים לתפקידי סגל
|
|
אנשי שיווק ויח''צ קהילתיים
גיוס חסויות, שיתופי פעולה, דוכנים ומפרסמים במסגרות החובבות השונות – ספרות, קומיקס, אנימה, משחקי תפקידים ועוד.... עבודה למול חנויות המתמחות בז'אנר, הוצאות לאור, פורטלי תוכן קהילתיים, ארגוני חובבות, קהילות חובבים ועוד... ביצוע יחסי ציבור לתכנים הייעודיים לקהילות חובבים מסוימות (הבלטת תכני חובבות מסוימים למול הקהילות הרלוונטיות) פיקוח על המחויבויות במסגרת כל הסכמי החסות / שת''פ ווידוא ביצוען במסגרת הפסטיבל.
עורך לאתר הפסטיבל
קבלת חומרים והעלאתם לאתר – עבודה למול צוותי הפסטיבל השונים, קבלת חומרים (תמונות, טקסטים, קטעי וידיאו, קישורים, באנרים, לוגואים וכיו''ב) והעלאתם במסגרות התוכן הנכונות באתר. בחלק מהמקרים, צריך יהיה למלא חללים ולעזור בבניית התוכן עצמו, אבל זה תלוי בעורך האתר ובמעורבותו בכל אחד מהתחומים (דוגמאות אפשריות: מציאת חומרים להעלאה לצד התכנים – תמונות, טריילרים, קישור לימד''ב עבור סרטים; טיפול בגרפיקה – מציאת לוגו ועריכתו ע''מ שיתאים לאתר; במקרים מסוימים, אפשרות אף לכתוב חלק מתכני האתר).
אופי העבודה – האם תהיה טכנית בלבד או עם אופי שיווקי או אחר – תיקבע לפי מאייש התפקיד.
אדם בעל כישורי גרפיקה או עריכת וידיאו יוכל לעזור לצוות הגרפי או לצוות עורכי הוידיאו, בכך שימדל תמונות לטובת העלתן לאתר, לדוגמא. אדם המיומן כמגיה או עורך לשוני יוכל לעזור בהגהת החומר לעברית / אנגלית, ולוודא שהחומרים המועלים תקינים וראויים מבחינת שפה. אדם בעל אופי שיווקי יהיה מסוגל להחליט בעצמו או לתת אינפוט לגבי מה נדרש להופיע בעמוד הראשי, ומה יש להבליט בכל תחום תוכן, וכן יוכל לכתוב חלק מהתכנים הכלליים יותר.
גרפיקאים ומעצבים גרפיים
הפסטיבל מפיק חומרים גרפיים רבים, החל בכרטיסי ביקור ופלאיירים, פוסטרים וחומרים פרסומיים וכלה בתוכנייה וחומרים גראפיים נלווים, כל זאת לצד עיצוב מתחם הפסטיבל עצמו בתערוכות, שילוט ואטרקציות חוצות מעוצבות וכן עיצוב של אתרי האינטרנט השונים של הפסטיבל.
עורכי וידאו
במסגרת הפסטיבל נדרשת עריכה וטיפול בחומרי וידיאו לצרכים שונים, החל בפרסום ויחסי ציבור ועד עבודה על התכנים המוצגים בפסטיבל – דוגמת עריכת קטעים עבור הרצאות בפסטיבל ואירועים במהלכו. המתנדבים לצוות זה יתפקדו במהלך הפסטיבל כחלק מצוות המקרינים.
הפקת תוכן פסטיבל הקולנוע
טיפול בשילוחם לארץ ובחזרה של סרטים שאושרה השתתפותם בפסטיבל. עבודה למול בעלי הזכויות – חברת ההפצה, ההפקה או יוצרי הסרט בחו''ל, משרד החוץ ונציגויות ישראל בחו''ל, שגרירויות ומכוני תרבות בארץ וחברות שילוח. ניהול טבלאות שליטה של כלל הסרטים המיועדים להקרנה והשגת כלל המידע והחומרים הנדרשים לטובת כל סרט (אנשי ופרטי קשר, נתונים טכניים, מידע עבור התוכניה, מידע וחומרים שיווקיים). ניהולו של מיקום עותק ההקרנה של הסרט בכל זמן נתון. טיפול טכני בנושא הקרנת הסרטים – ביצוע בדיקות של חומרי ההקרנה, בקיאות במאפיינים הטכניים של חומרי ההקרנה, טיפול בתרגום הסרטים שנבחרו לתרגום. בזמן הפסטיבל – פיקוח על הריצה התקינה של ההקרנות בפסטיבל, במסגרת צוות המקרינים של הפסטיבל.
לפרטים ופניות נא לפנות לליאת שחר - מנהלת כ''א, פסטיבל אייקון 2008
ליאת שחר - מנהלת כ''א, פסטיבל אייקון 2008
|
|
|