על האגודה | פעילויות | הצטרפות | צרו קשר | כתבו לאתר | English Site | בפייסבוק
עוד בקטגוריה זו:

החינמניה מס' 37
שונות / המערכת
12/07/14
תגובות: 0  
הגשת אירועים לאייקון 2014
שונות / המערכת
23/06/14
תגובות: 0  
תיקוצ'יקים ועולמות אחרים
שונות / המערכת
31/05/14
תגובות: 1  
החינמניה מס' 36
שונות / המערכת
26/04/14
תגובות: 0  
החינמניה מס' 35
שונות / המערכת
08/03/14
תגובות: 0  
פרס גפן 2014
שונות / המערכת
05/03/14
תגובות: 4  
קול קורא להגשת סיפורים
שונות / המערכת
15/02/14
תגובות: 0  
החינמניה מס' 33
שונות / המערכת
03/11/13
תגובות: 0  
קול קורא
שונות / המערכת
29/09/13
תגובות: 0  
החינמניה מס' 32
שונות / המערכת
07/09/13
תגובות: 2  
דיווחים חיים מוורלדקון
שונות / המערכת
24/08/13
תגובות: 0  
החינמניה מס' 31
שונות / המערכת
21/07/13
תגובות: 0  
החינמניה מס' 30
שונות / המערכת
27/05/13
תגובות: 0  
הרועה האחרון - סרט מסע פנטסטי
שונות / המערכת
02/04/13
תגובות: 0  
החינמניה מס' 29
שונות / המערכת
23/03/13
תגובות: 0  

פנטסיה 2002
שונות / ניר יניב
יום ראשון, 31/03/2002, שעה 13:01

ניר הזועם בדרכים במהדורה
מיוחדת לכבוד פנטסי.קון 2002!


טור אישי, הופיע בגליון מספר 14 של המימד העשירי, אפריל 2002


לפני כמעט שנים-עשר חודשים התקיים כנס פנטסי.קון הראשון וזכה להצלחה מסחררת. בין אבות ואמהות ההצלחה נתן למנות את ש', ע', ה', צ' (שלא בטובתו), נ', ו', א''א, דוק. א', א' עייף וכמובן - מתנדבת ח' המיתולוגית. אך למרות פועלם של כל אלה, הרי מוסכם וידוע הוא כי הגורם העיקרי להצלחת הכנס היה הדווח החי מהשטח שהתפרסם בטור זה בזמן אמת, תוך סיכון אישי ניכר של מחברו. היתה זו דוגמה מופתית של כתיבה עיתונאית אמינה ובלתי מתפשרת, תוך שמירה על סודיות מקורות המידע והפגנה מרשימה של אומץ תחת אש.
השנה הוחלט, עקב לוח הזמנים הצפוף של הכנס ושל כתבנו האמיץ, להכין את המדור מראש. קבלו, אם כן, את


הערת העורך: כל הדמויות הנזכרות אמיתיות כמעט לחלוטין. הכתוב מטה מתאר חוויות סובייקטיביות של המחבר בלבד. פרטים הנוגעים לתוכן הכנס, שמות המשתתפים ותפקידיהם הוסרו על מנת שלא לפגוע באמינות. המחבר מבקש להביע את חיבתו הרבה לכל המזהים עצמם בגוף הטקסט, בכלל זה הוא עצמו.


יום א', 31/3/2002

ראשית

קול נפץ אדיר זעזע את הבניין. להבות אש ארוכות אפפו אותי, מלוות בעשן סמיך ובמטר גיצים. רחש תסיסה ופעפוע, בערה וזעזוע, וביחוד הצליל האפייני לחוטי חשמל שלא חוברו כהלכה המנסים לעמוד בעומס חשמלי גדול מהמתוכנן - כל אלה תקפו את חושי והותירו אותי משתעל, המום, אבוד וחרש למחצה.
יצאתי ממכונת הזמן וכשלתי אל תוך אולם הכניסה של כנס פנטסי.קון2002.


יום ב', 1/4/2002

בוקר
מספר הרהורים נוגים באשר למכונות זמן ומקומן בחברה המודרנית

מכונת הזמן היא, בדומה למנוע הקיטור ולשמלת החישוקים, המצאה ויקטוריאנית טהורה, אם כי, בניגוד להם, לא חלו בה כל שיפורים משמעותיים מאז נוסתה לראשונה על ידי ה. ג'. וולס. השיפור המקורי ביותר של הדגם הבסיסי שייך למרק טוויין בספרו ''ינקי מקונטיקט בחצר המלך ארתור'', שם מגיע הגיבור לעבר לאחר שהוכה בראשו במוט ברזל. אולם שיטה זו, למרות שהוכחה כיעילה, חסכונית ומהירה, ננטשה לאחר ספר אחר בלבד ולא זכתה להמשכים.
מאז נוסו וריאציות רבות של המכונה ושל המסעות האפשריים בה. כאן נתן להבחין בשתי גישות: המטריאליסטית - הדוגלת במכשור מיוחד, עתיר חוטים ופעלולי קול, והניהיליסטית - הדוגלת באי המצאותה של מכונת הזמן במקום האירוע, בדרך כלל מטעמי חסכון בתקציב.
דוגמאות בולטות לגישה הראשונה הן ''מנהרת הזמן'' (על פיה דרושים למסע בונקר תת-קרקעי עצום מימדים, אספקת חשמל כשל העיר ניו יורק ואמונה עזה בחלום האמריקאי) וכמובן - הדלוריאן הכסופה של דוק. בראון מ-''בחזרה לעתיד'' (באחד הראיונות התוודה במאי הסרט כי במקור חשבו לבנות את מכונת הזמן בתוך מקרר. למזלנו הרעיון ננטש לאחר זמן קצר).
בגישה השניה נעשה שימוש בספרים רבים, והיא מקבלת מיצוי מלא ומופגן בסרט ''שליחות קטלנית'' בו, בנוסף על היות המכונה בלתי נראית, הרי שהיא מקפידה להפשיט את כל המשתמש בה עירום ועריה.

למרות ההתחלה המבטיחה יחסית, הרי שעלילותיהן של מכונות הזמן החלו ללקות, זמן לא רב לאחר המצאתן, באחידות מחשידה. את זו נתן למצות במהירות - עקבו אחר השבלונות הבאות:
מסע מרתק ומופלא אל העבר: <הכנס שם כאן> חוזר לעבר על מנת לראותו/לשנותו. באופן זה הוא פוגש/רוצח/מעבר בטעות/בכוונה את סבתו/אמו/הדינוזאורים/קנדי/ישו/מוחמד ומשנה את העתיד, אליו הוא חוזר/לא חוזר. לחילופין: לולאת זמן מסובכת מאד, בה איש אינו מוצא את ידיו ורגליו, כולל המחבר.
מסע מרתק ומופלא אל העתיד: <הכנס שם כאן> נוסע לעתיד על מנת לראותו/לשנותו. באופן זה הוא פוגש/רוצח/מעבר בטעות/בכוונה את נכדתו/חייזרית/רובוט/דינוזאור משובט/קנדי/ישו/מוחמד ומשנה את העתיד. לאחר מכן הוא חוזר לעבר. או לא. לחילופין: לולאת זמן מסובכת מאד, בה איש אינו מוצא את ידיו ורגליו, כולל המחבר.

היו, אמנם, חריגות קלות מתבניות אלה, אך רובן לא זכו לתשומת הלב הראויה והסתיימו בתאונה מצערת למחברן. לדעת כותב שורות אלה מדובר בקנוניה עתידית למניעת השימוש במכונות זמן. ראו, לדוגמה, את המקרה העצוב של ד. אדמס, שהשתמש במכונת זמן, במקוריות יתרה, על מנת לצפות בסרטי השבוע שעבר בטלויזיה, ונפטר באופן חשוד רק ארבע-עשרה שנים לאחר מכן. יתכן כי היו גם מקרים אחרים, אך הם לא הגיעו לידיעת כותב שורות אלה. זאת פרט למקרה אחד, בו גרם פיליפ ק. דיק לחבורת מדענים מן העתיד לחזור לעבר, אל כנס מדע בדיוני ופנטסיה, ולחטוף משם את הסופר פול אנדרסון, מתוך אמונה טהורה ביכלתו לחזות את העתיד. אנדרסון הערים עליהם וברח, כמובן.


ערב
מסקנות ביניים

ניסיתי לחטוף את ו' הישר מתוך כנס פנטסיה ומדע בדיוני, מתוך אמונה טהורה ביכלתה לחזות את העתיד. נכשלתי. היא הערימה עלי וברחה, כמובן - לא לפני שהכתה בקדקדי בעותק גדל מידות של כל כתבי פיליפ ק. דיק, אותו לקחתי עמי לצרכי הרגעה.
חייבת להיות כאן קנוניה כלשהי.


יום ג', 2/4/2002

אחרית

יצאתי מאולם הכניסה של כנס פנטסי.קון2002 וכשלתי אל תוך מכונת הזמן.

איזה כנס!

מדהים. פשוט מדהים. נפלא. באמת! סרטים מצוינים, הרצאות משעשעות (ביחוד הפליאו ר' ו-ג', כמו גם ד''ר ל'), ספרים בזול וחוויות סוריאליסטיות בשפע. גם הצ'טים היו מעניינים ביותר, בעיקר זה עם אן מקקאפרי, במהלכו תיקנה ע' את המחשב הסורר בעזרת זעקת קרב ובעיטה במסך. כמו כן ראוי להזכיר את סיפורי הקרבות של א''א (''איך נלחמתי בגמל השוודי כשלעורי רק זוג מגפי עור תחש וסבון כלים''), שרעפיו של צ' (''מישהו ראה איפה שמתי את המרעום? הלו? הלו?'') והגותה של ה' (''לך מפה!'').
אך גולת הכותרת של הכנס היתה, ללא ספק, אירוע הפתיחה המעוצב והמשעשע, על מנחהו המוזר ולהקת הרוק אשר בו.
בקיצור, למרות חסרונם המצער של זיקוקי הפתיחה הזכורים לטוב מן השנה שעברה, הרי שללא ספק יהיה פיצוץ של כנס.
תאמינו לי. הייתי שם.




והמעוניינים מוזמנים לקרוא גם את הדווח המקורי מהכנס הקודם,
דוגמה ומופת לעיתונאות חוקרת במיטבה.



הדווח המקורי מפנטסי.קון2001
פנטסי.קון2002
ניר הזועם בדרכים: אנתולוגיה
המימד העשירי
הבא בתור הוא סוס - הטור הקודם

 
חזרה לעמוד הראשי         כתוב תגובה

 
ואו! ענק! איך לא חשבו על זה קודם  (חדש)
Boojie יום ראשון, 31/03/2002, שעה 15:15
לדווח על פנטסי.קון מראש באמצעות מכונת זמן! בלי ספק חוסך המון עבודה לזועם הידוע לשמצה.
ורק נקודה אחת: מאמר המשלב שימוש במכונות זמן, ולא כולל את המילה בוחצלגיחצן, לוקה באמינותו המדעית והטכנית כאחד.
   כתוב תגובה
למעשה,  (חדש)
אבישי יום ראשון, 31/03/2002, שעה 22:50
בתשובה לBoojie
ניתן להוכיח באינדוקציה כי כל מאמר בנושא כלשהו *למעט* מכונות זמן, שאינו נושא בתוכו את המילה בוחצלגיחצן, הריהו לוקה באמינותו המדעית והטכנית כאחד, ומכיוון שכך תכונה זו מתקזזת והופכת לחסרת-משמעות (מלבד אי-אילו הקשרים פורמליים). השאלה המעניינת באמת מתעוררת בחקירת בוחצלגיחצנים שאינם נושאים בחובם מאמרים המשלבים מכונות זמן, נושא נדיר בהרבה וחסר חשיבות כמעט כקודמו.

מאמר חביב. קצת קצר לטעמי, ונדמה שרוב מטרתו לגרום לעוד קוראים לעקוב אחר הקישור למאמר המקורי, הטוב פי כמה. בכל זאת, העלה כמה חיוכים. מה נקבל *אחרי* הכנס?
   כתוב תגובה
אם אני מכירה את ניר,  (חדש)
Boojie יום ראשון, 31/03/2002, שעה 22:57
בתשובה לאבישי
זה אינו הדיווח הסופי, אלא רק השלד.
   כתוב תגובה
אם *אני* מכירה את ניר,  (חדש)
אסטרו-נעמי יום שני, 01/04/2002, שעה 0:31
בתשובה לBoojie
נקבל עוד דיווחונצ'יק, לא הדבר האמיתי.
עכשיו בואי נראה מי מכירה את ניר יותר טוב... אני מאוד מקווה שאת :)
   כתוב תגובה
''אם *אני* מכירה את ניר'' מכה שנית  (חדש)
Boojie יום שני, 01/04/2002, שעה 0:39
בתשובה לאסטרו-נעמי
הרי שנקבל דיווח כלשהו, עתיר סילופים, חצאי אמיתות ושקרים שלמים, שיתמזג בשלמות עם הדיווח הנוכחי ואי אפשר יהיה להבחין מה הפיברוק שנכתב לפני הכנס ומה הפיברוק שנכתב במהלכו או אחריו...
   כתוב תגובה
יקירי, אני מבקשת לא להשתמש  (חדש)
אמבר יום שני, 01/04/2002, שעה 0:09
במלה ''פיצוץ'' מסיבות מובנות
   כתוב תגובה
אבל אבל...  (חדש)
איה מלשינה יום שני, 01/04/2002, שעה 11:32
בתשובה לאמבר
הוא כבר השתמש במילה פצצה (בשיר על מוניקה)
:-)
   כתוב תגובה
סוף סוף ניר הזועם חוזר  (חדש)
Rogue 7 יום שני, 01/04/2002, שעה 1:24
אני בעד לשנות את ההצבעה (בעזרת אותה מכונה) ולהצביע מעכשיו לניר כחייזר המוצלח של כל הזמנים.
   כתוב תגובה
אז עם מי דיברתי ליד דוכן האגודה?  (חדש)
יעל יום שלישי, 02/04/2002, שעה 18:46
עם הזועם ממכונת הזמן או עם ניר שבא לאירוע הפתיחה?

טוב, אני מניחה שהזועם הנוסע בזמן היה במסווה, כדי להמנע ממפגש עם עצמו שעלול לגרום לפרדוקס שיחריב את כל היקום, או במקרה הטוב רק את הגלקסיה שלנו...

ואת באפי גם.
   כתוב תגובה
קצת יותר ...  (חדש)
china יום שלישי, 02/04/2002, שעה 21:15
לז*** ת'שכל אתם יודעים יופי ...רק חבל שאתם לא עושים את זה בקול רם!:)
אני שמעתי על קיומו של הכנס ממש במקרה ביום שהוא נגמר,ועד לפני שראיתי מודעה עליו,הוא היה באמת בידיוני עבורי...אז בפעם הבאה(פנטסי.קון 2003?)תנסו לפרסם את הארוע קצת יותר...
   כתוב תגובה
יש לי רעיון גאוני בשבילך,  (חדש)
Boojie יום שלישי, 02/04/2002, שעה 21:24
בתשובה לchina
ואני אפילו, אפילו, אבטא אותו בלי מילים גסות:
1. תצטרפי לאגודה.
2. שלמי דמי חבר.
3. התנדבי לפעילויות.
תוצאות אפשריות של מעשים אלה:
1. לאגודה תהיה יותר אפשרות לקבל תמיכה כלכלית מספונסרים ומגופים ציבוריים/ממשלתיים, כי יהיו בה יותר חברים.
2. לאגודה יהיה תקציב גדול יותר, ויהיה לה איזשהו סיכוי לשלם על פרסום.
3. לאגודה יהיה מי שיתלה לה פוסטרים שמפרסמים את הכנס, במקום ששלושה אנשים יעשו את כל העבודה השחורה.
ואגב, תוצר לוואי נוסף ושולי:
4. תקבלי הודעות על קיום כנסים כמה וכמה חודשים מראש, בפרסומי האגודה השונים.
אז מה דעתך? במקום לתת עצות ''גאוניות'' על זה שהאגודה צריכה לפרסם את הכנס (וואלה, באמת לא חשבנו על זה. איזה דבילים אנחנו, והנה במקום לעשות דברים הגיוניים אנחנו מוציאים את כל תקציב הפרסום האדיר שלנו על קרטיבים לחברי הוועד!), אולי תעשי משהו כדי לקדם את העסק?

_____________
אני רוצה שיירשם בפרוטוקול שבניגוד להודעה שהגבתי עליה, אני לא השתמשתי אפילו במילה גסה אחת, למרות שנורא רציתי.
   כתוב תגובה
הי, גם אני תליתי פוסטרים!!!  (חדש)
יעל יום רביעי, 03/04/2002, שעה 0:28
בתשובה לBoojie
או שיחד איתי זה שלושה? :-~

עשיתי טיול של שלוש וחצי שעות בגבעתיים עם שקית פוסטרים. עוד נשארו לי קצת בבית אם מישהו רוצה.

דרך אגב, מלבד העיצה המצוינת על ההצטרפות לאגודה, אפשר כמובן היה לראות את הפרסומים על הכנס באתר האגודה, בדיוק במקום בו china כתבה את התלונה שלה.

והיו גם פרסומים בפורומי המד''ב השונים ברשת. אז זה לא היה רק ליודעי חן שהם גם חברי אגודה...
   כתוב תגובה
פוסטרים זה אבוד...  (חדש)
יו יום רביעי, 03/04/2002, שעה 12:11
בתשובה ליעל
אם את מתכוונת למשהו שתלוי על לוח מודעות, אזי זה משהו מועד להיעלמות תוך כמה ימים.
   כתוב תגובה
נכון  (חדש)
יעל יום רביעי, 03/04/2002, שעה 12:31
בתשובה ליו
אבל בכמה הימים האלה אנשים מספיקים לראות את הפוסטרים.

חוץ מזה, אלה פוסטרים גדולים, וגם כשתולים עליהם מודעות, עוד נשאר קצת פוסטר להציץ בו.

בסך הכל הם עוצבו בצורה מקסימה שמאוד מושכת את העין בין שלל הפתקאות הלבנות שתלויות על לוח המודעות, כך שלדעתי הם בהחלט תרמו לחשיפה.
   כתוב תגובה
נכון  (חדש)
זה שמשלם יותר מדי יום רביעי, 03/04/2002, שעה 19:05
בתשובה לBoojie
בשביל כבוד צריך לעבוד. אני בעד שכל מי שרוצה להגיע לכנס הבא יפקיד ערבות בנקאית של 10,000 ש''ח לאגודה וישתתף במרתון תליית פוסטרים. לא ייתכן שיבואו אוכלי חינם שכל מה שהם רוצים זה לשלם על כרטיס ולהכנס לכנס ויגידו לאנשים שבאמת עובדים שהם לא בסדר. באמת, זו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה. אפילו לי עדן היתה אומרת ככה בזמנו.

דווקא השנה דיברתי עם כמה אנשים שאינם חברי אגודה ומתברר שהם דווקא שמעו על הכנס מכל מני מקומות. אבל אולי באמת בחלק מהמקומות לא היה פרסום מספק? אולי כדאי להתאפק מלהגיב על הסגנון ולבדוק את הטענה לגופה?
   כתוב תגובה
יש לי חשש עמוק שלא הבנת  (חדש)
Boojie יום רביעי, 03/04/2002, שעה 20:12
בתשובה לזה שמשלם יותר מדי
את הטענה העיקרית שהיתה בדבריי.
מי שלא רוצה, שלא יהיה חבר אגודה. מי שלא רוצה, שלא יתנדב. מי שלא רוצה, שלא יעשה שום דבר.
אבל לבוא ולהתלונן, בפני ארגון בעל שלוש מאות חברים, שמבוסס כולו על עבודת מתנדבים, ועם תקציב שמשפחת הומלסים היתה מגחכת לשמעו, וכשפרסום זעיר ביותר עולה טונה של כסף, למה לא מפרסמים מספיק, זה נע בין דבילי למעצבן. במיוחד כשעושים את זה בלוויית מילים גסות.
אם יש מישהו שמדמה בנפשו שהאגודה לא מפרסמת את הכנסים שלה כי היא לא *רוצה* שאנשים ישמעו עליהם, או כי היא מעדיפה להשקיע את תקציב הפרסום העתק שלה בווקס ופוליש לקדילק של היו''ר, לדעתי למישהו הזה יש בעייה קשה מאד בהבנת העולם שלו.
האמירה ''למה אתם לא מפרסמים? אם הייתם מפרסמים, הרבה יותר אנשים היו שומעים עליכם'' היא, בתור מינימום, מפגרת.
   כתוב תגובה
אולי  (חדש)
זה שמשלם יותר מדי יום רביעי, 03/04/2002, שעה 20:28
בתשובה לBoojie
אבל הטענה העיקרית שהיתה בדברייך היא ''לא חשובה'' בהקשר היותר רחב של נסיון לשיפור הכנס. מפורסמת כאן הודעה על ידי מישהי שאומרת שהיא קהל יעד פוטנציאלי לכנס אך דבר קיומו לא הגיע לאזניה. האם חשוב יותר להבהיר לה שהיא סתם [הכנס כינוי מעליב כאן] או להבין האם יש איזושהי דרך להביא את דבר קיום הכנס לאנשים כמוה בפעם הבאה?

הרי הכנס לא מיועד לחברי האגודה בלבד. יש אנשים שלא אכפת להם בכלל שקיימת אגודה או שיש לה ועד ויו''ר ולכן אין טעם לצפות מהם להבין ולהזדהות עם קשיי האגודה. הציפיה היחידה מאנשים כאלה היא שישלמו על כרטיס ובכך יסייעו להכנסות הכנס ולכן נראה לי מיותר להתעצבן עליהם בגלל ששגו בהערכת היכולות של מארגני הכנס.
   כתוב תגובה
לא, היא לא אומרת שהיא  (חדש)
Boojie יום רביעי, 03/04/2002, שעה 20:59
בתשובה לזה שמשלם יותר מדי
קהל יעד פוטנציאלי לכנס. היא אומרת שאנחנו מזיינים את השכל, ואחר כך אומרת שהיא קהל יעד פוטנציאלי לכנס.
מי שמתחילה את דבריה באמירה מעין זו, לא תקבל ממני יחס חביב *לעולם*, ולא משנה כמה אתה תנסה עוד לחנך אותי.
לעומת זאת, אנשים שבאים ואומרים ''אולי היה אפשר לפרסם קצת יותר?'', מקבלים ממני בדרך כלל תשובות מנומסות, חביבות וקורקטיות, שבהן אני משתדלת להסביר להם בצורה הנחמדה ביותר האפשרית למה זה בעייתי.
בא לך להיות נחמד לאנשים שמתייחסים אליך כאל זיין שכל? Help yourself. אני לא חשה את עצמי מחוייבת לשאיפות שלך לקדושה.
   כתוב תגובה
אולי באמת היה אפשר לפרסם יותר  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 04/04/2002, שעה 9:29
בתשובה לBoojie
פגשתי מספר אנשים בכנס של המועדון (היי! היה שם ספייסבולס!), שלא ידעו על קיום פנטזי-קון. למעשה, כשהראתי להם את התוכנייה, הם הצטערו על כך שלא ידעו על זה- למשל בשביל הסרט של בבילון 5 (וההרצאה המתחת לכל ביקורת שהייתה לפניה). בסך הכל, מכיוון שגם חברי המועדון הם באופן חופף משהו חברי האגודה, היה אפשר להתעלם מהריב המוזר בין האגודה למועדון ולפרסם במקביל.
   כתוב תגובה
לא הוגן להעביר ביקורת על ההרצאה  (חדש)
יעל יום חמישי, 04/04/2002, שעה 11:06
בתשובה לשלמקו
לא הייתי בסרט של בבילון חמש, כי הייתי בהרצאה למעלה, אבל אני הבנתי שבוג'י היתה אמורה להעביר את ההרצאה. בגלל בעיות אישיות ו/או מילואים של בן הזוג נבצר ממנה להגיע לכנס, ולכן מישהו החליף אותה ברגע האחרון ובלי הזדמנות להתכונן.

זה אומר, שבנסיבות המיוחדות שנוצרו (מלחמה וכל זה) אסור בכלל להתייחס לרמת ההרצאה שהיתה לפני הסרט, אלא להגיד תודה שהיא בכלל התקיימה.
   כתוב תגובה
שמישהו יסביר לה?  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 04/04/2002, שעה 11:09
בתשובה ליעל
   כתוב תגובה
כמו שאמרתי, לא הייתי שם  (חדש)
יעל יום חמישי, 04/04/2002, שעה 11:13
בתשובה לשלמקו
איך אני אדע אם היית רציני או לא?
   כתוב תגובה
כלל אצבע:  (חדש)
שלמקו יום חמישי, 04/04/2002, שעה 11:31
בתשובה ליעל
אני כמעט לעולם לא רציני.

וההסבר: *אני* סונג'רתי להחליף את בוג'י בהרצאה.
   כתוב תגובה
סליחה, אבל ההרצאה היתה מצוינת.  (חדש)
Boojie יום חמישי, 04/04/2002, שעה 13:07
בתשובה לשלמקו
זה המרצה שהיה מתחת לכל ביקורת...
   כתוב תגובה
בתיאוריה, הודעה על פנטסי.קון  (חדש)
אמבר יום חמישי, 04/04/2002, שעה 15:53
בתשובה לשלמקו
היתה אמורה לצאת גם ברשימת הדיוור של סטארבייס.
   כתוב תגובה
והתיאוריה היתה שגויה  (חדש)
גל שב ממילואים יום ראשון, 07/04/2002, שעה 22:16
בתשובה לאמבר
בכלל שכחתי מזה, אבל כמה ימים לפני הכנס קיבלתי את דיוור המועדון (כן, אני חבר!) ולא היה שם אזכור של פ.קון.
   כתוב תגובה
יש לי רעיון גאוני בשבילך,  (חדש)
china יום רביעי, 17/04/2002, שעה 12:44
בתשובה לBoojie
you go girl!:)
ברצוני לשבח אותך על תגובה חפה מגסויות...
כתבתי את ההודעה הקודמת מתוך אכזבה (כן כן זה לא תירוץ)אז אני מתנצלת על חוסר הנימוס אבל עדיין חושבת שהיה אולי קצת בעיה עם הפירסום...
נ.ב
אני מוכנה לתרום לתקציב הקרטיבים (זה רעיון טוב)באמצעות כרטיס ...אם רק הייתי יודעת:)
   כתוב תגובה
אני מסכימה אתך שיש בעייה בפרסום.  (חדש)
Boojie יום רביעי, 17/04/2002, שעה 13:25
בתשובה לchina
כבר ציינתי את זה. הבעייה המצערת היא שבשביל פרסום צריך לשלם. יש מעט מאד פרסום שאפשר להשיג חינם (באינטרנט, בתליית פוסטרים ומודעות עצמאית, בהפצת הבשורה באמצעות חברי האגודה, ואם מצליחים בטריקים יחצ''ניים להשתחל איכשהו לעיתונים שמדווחים על דברים כאלה).
אבל פרסום רציני, בעיתונים, רדיו או טלוויזיה, עולה המון כסף, ולאגודה אין סכומים כאלה. וגם יחצ''ן מקצועי, מאלה שיש להם קשרים בכל מקום ויכולת לתקוע את שמה של האגודה בהמון מקומות שאפילו לא היינו חושבים עליהם האגודה לא יכולה להרשות לעצמה, ככל הידוע לי. אז אנחנו נשארים עם מה שיש ועם מה שאפשר לעשות עם המשאבים המוגבלים שיש.
מה שאני יכולה להמליץ לך זה להירשם לרשימת הדיוור (באימייל) של האגודה, מה שיבטיח לך קבל הודעות על אירועים בזמן. או אפילו יותר טוב - לעשות כרטיס חבר באגודה, ולקבל עדכונים בדואר על כל פעילויות האגודה.
רשימת הדיוור של האגודה: SFF_announce-subscribe@yahoogroups.com
   כתוב תגובה
אני מסכימה אתך שיש בעייה בפרסום.  (חדש)
אורנת טורין יום שישי, 24/05/2002, שעה 22:03
בתשובה לBoojie
כן, יש בעיה, יש לי כמה חברים חובבי מד''ב מושבעים שמתקמצנים על הדמי החבר ואם היה איזה שהוא סיכוי שהם יגיעו לכנס זה במידה ואני אזמזם להם את התאריך ללא הרף. אנחנו צריכים לחשוב על ערוצי פרסום נוספים.

אני אסירת תודה למארגני הכנס ולפעילי האגודה, אני תמיד חושבת על זה שמישהובקצה השני , כנראה מישהי ישבה והכניסה את החומר למעטפות שלי ושל עוד 300 חברים. כל הכבוד על הנכונות וההשקעה.

ולכן בעדינות אומר, אני מגיעה לכנס מתוך ענין יותר אקדמי לשמוע הרצאות ולצערי נראה שהשנה היה יותר דגש על לצפות בצוותא בדברים שכבר ראינו בצוותא ונפקד מקומו של הניתוח .
   כתוב תגובה
דווקא לא חסרו הרצאות.  (חדש)
Boojie יום שישי, 24/05/2002, שעה 22:42
בתשובה לאורנת טורין
בכל כנס וכנס נהוג שיש במקביל הקרנות והרצאות, ולא זכור לי שנפקד מקומן של ההרצאות השנה. אני זוכרת שהייתי בדילמות איומות לאן ללכת ועל מה לוותר.
מה שכן הייתי רוצה (אם כי אני מניחה שאני די בדעת מיעוט) זה שההרצאות שמקדימות את הסרטים יהיו ארוכות ומעמיקות יותר. אבל אני די בטוחה שיהיו המון אנשים שיתעצבנו מזה.
   כתוב תגובה
''כנראה מישהי''?  (חדש)
גל שבת, 25/05/2002, שעה 0:19
בתשובה לאורנת טורין
אני נעלב בשמו של יוני.
באגודה יש הזדמנות שווה לשני המינים :-)

ובעיית הפרסום היא אכן אחת הבעיות הקשות שלנו. למרבה הצער ערוץ הפרסום העיקרי שלנו (ל-לא חברים) הוא האינטרנט, וזה בהחלט לא מספיק. הסיבה לכך, כפי שכבר נאמר רבות, היא כסף. הפרסום באינטרנט הוא בחינם.
הערוץ הנוסף שהוא בחינם הוא שמועה מפה לאוזן - מהחברים עצמם. בשביל זה נועד, למשל, מבצע חבר מביא חבר.

לעניין הרצאות וזה - בוג'י כבר ענתה לך.
   כתוב תגובה
בדיוק מה שבוג'י אמרה  (חדש)
אמבר יום שלישי, 02/04/2002, שעה 23:21
בתשובה לchina
   כתוב תגובה
הנבואה ניתנה ל...  (חדש)
Preacher יום ראשון, 07/04/2002, שעה 17:54
NY, בדוק את מכונת הזמן שלך! יש לה נטיה לסטות ליקומים מקבילים, בהם מקקאפרי אכן צ'וטטה, ו' הופיעה לכנס וגם צ' טרח לדפוק הופעה (ולחפש חומרי נפץ).

אבל חוץ מזה הכל היה מדויק לחלוטין, כמובן.
   כתוב תגובה
על מה אתה מדבר?  (חדש)
NY מאושר יום ראשון, 07/04/2002, שעה 20:09
בתשובה לPreacher
מקקאפרי צ'יטטה, ו' השתתפה ורק בנס ניצלנו מאחד מהמצאותיו החדשות של צ' (למיטב זכרוני היה הדבר אמור להיות מכונה חדשנית למכירה שתיה תוססת הישר אל פי הנוכחים, אך היא התפרעה ורק ברגע האחרון הצליח דוק' א. לנתק את המפלצת החשמלית מן השטקר).
למה, איפה *אתה* היית?
   כתוב תגובה

הדעות המובעות באתר הן של הכותבים בלבד, ולמעט הודעות רשמיות מטעם האגודה הן אינן מייצגות את דעת או אופי פעולת האגודה בכל דרך שהיא. כל הזכויות שמורות למחברים.